pondělí 24. března 2014

Půl roku v USA


No... je to neuvěřitelný, ale dneska je to opravdu už půl roku. Na jednu stranu mi vůbec
nepřijde, že bych byla pryč tak dlouho, na druhou stranu když se ohlídnu zpět zatím, co
všechno už jsem tu zažila, zdá se to jako mnohem delší doba. Takže ještě rok a půl...pokud
všechno půjde dobře. :)..to zní děsivě! :D

Stýská se mi? Jo...občas jo. :) Ale vim, že všechny co mi chybí zase uvidim, takže to neni
zas tak big deal. A opět řikam, že určitě hodně pomáhá, mít tu kolem sebe tolik fajn lidí
a v podstatě pořád co dělat. :)

Jsem unavená, ale i tak chci alespoň tenhle krátkej článek napsat. Mam připravenej
další na zítra, s fotkama a vysvětlením,proč se mi zavírají oči.

Mějte se krásně a ať Vám další pracovní/studijní týden rychle utíká. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat