středa 19. března 2014

St. Patrick's Day


To byla jedna z těch neplánovaných akcí... v sobotu v poledne byl v Atlantě průvod,
ale jelikož mi díky zdejšímu počasí (jeden den 70F, druhý 30F) nebylo dobře, zůstala
jsem doma. "Svátek" ale připadá na pondělí a tak jsme na poslední chvíli vyrazily
do Irskýho pubu podívat se, jak vypadá svět v zelené.




No zelený pivo neměli, lidí tam bylo neuvěřitelně moc a po hoďce a půl jsme zase jely domu! :D

Vím že to neříkam poprvý, ale na tuhle sobotu už opravdu dělam svuj první
americkej dort! Nemůžu se dočkat. A v neděli máme cluster meeting a tenhle měsíc
nás naženou už v 8 ráno a do 11 budeme dělat comunity service, tak jsem zvědavá, co to bude.


Jsem ráda, že pohledy dorazily v pořádku a pokud mi to bude moc potvrdit každej, bude
to úplně nejlepší, protože se jich už pár zatoulalo za tu dobu co jsem tady...

Žádné komentáře:

Okomentovat