pondělí 14. dubna 2014

South Carolina a Savannah


Já vím, dlouho sem se neozvala. Nebylo ale moc s čim. Počasí začíná bejt (pro mě)
nesnesitelný a to mě všichni uklidňujou, že bude hůř. Tak o 20 stupňů ještě...takže se
na to snažim psychicky připravit, ale všeho moc škodí...no uvidíme.

Minulý týden měl Nicholas Spring Break, a K. mi řekla, že si na čtvrtek a pátek vzala volno,
tak pokud chci, můžu někam vyrazit. Začali jsme teda s A. narychlo plánovat kam
bychom se mohli jet podívat. Já samozřejmě chtěla novej stát a on v tom vedru
k oceánu, tak nakonec zvítězil Charleston v Jižní Karolíně a Savannah v Georgii.
A pokud Vám to je povědomý, zastavovali jsme tam už v listopadu po cestě na Floridu.
Neměla jsem ale šanci si město projít, takže mi nevadilo zastavit se tam znova. :)

Vyrazili jsme ve čtvrtek v poledne a první se pustili do tý delší cesty. Po pěti hodinách
jsem padla do nejnepohodlnější postele (hotely vybíram já a zrovna se mi nezadařilo! :D)
a pak od večeře odcházela s tričkem zaprasenym, jak kdyby mi bylo 6! :D Hezky to začalo.
No tak jsme se vrátili abych se převlíkla a pak šli konečně obdivovat krásy Charlestonu.
Bylo už celkem pozdě a Francouzská čtvrť vypadala v šeru překrásně! Potom jsme prošli
Waterfront Park s ananasovou fontánou a krásnym molem, ze kterýho bylo vidět
na jejich slavnej most.

Fotky nejsou moje, telefon to ve tmě nedával.





V pátek ráno jsme si dojeli!!! pro snídani do obchodu kterej byl asi 3 minuty pěšky
od hotelu - Američani! :D - na 12 se odčekli a jeli na Folly Beach. Já nevim proč,
ale z nějakýho důvodu se mi prostě s focenim nedařilo, takže fotky jsou takový všelijaký no...







Po pár hodinách na sluníčku (jsem jediná komu přijde ležet na pláži a nic nedělat jako
ta nejnudnější věc na světě?) nás čekala cesta do Savannah. Na zdejší vzdálenosti ne
tak dlouhá, asi 2 hodiny. Tam jsem měla k večeři tu nejlepší rybu (ano, pořád jsem na
sebe hrdá, že jsem začala jíst ryby) a ten nejhorší rum! A jen tak mimochodem,
tentokrát to byl nejhezčí hotel v kterym jsme zatim byli! :D

Dopoledne jsme vyrazili na pláž číslo dvě. Tybee Beach. Po 20 minutách hledání místa
k zaparkování se konečně povedlo a já se modlila alespoň za malinkej stín někde. Jak naivní.
Takže když už to bylo nesnesitelný, vytáhla jsem na pláži deštník. Na příště si pořídim něco
co vrhá boží stín! Oceán byl docela studenej, takže semi tam moc nechtělo a domu jsem
samozřejmě přijela spálená hrubym způsobem.





Poslední zastávkou bylo centrum Savannah. Prošli jsme hlavní třídu, viděli týpka ve
"favoritu" nabourat do dědy s červenym Jaguárem - to nebylo hezký. A dali si oběd
v hospodě, kde vaří svoje vlastní pivo, takže jsme museli samozřejmě ochutnat. Některý
se dalo, ale asi 3 byly fakt hnusný - aspoň pro mě.




No a..pak už zase cesta dom. Asi nejdelší 4 hodiny za poslední týdny pro mě. Sprchy
a postele jsem se nemohla dočkat. Výlet byl úžasnej a nejlepší na tom byla vidina, že mam
před sebou ještě celou volnou neděli. No ale teď už zpět v realitě i když ne na dlouho.
V pátek s holkama jedeme do New Orleans, takže uuu. Nemůžu se dočkat!

Žádné komentáře:

Okomentovat