středa 2. dubna 2014

Víkend v Tennesse


Vím že jsem slíbila pondělí, ale nebyla moc nálada, tak jsem se k tomu konečně dokopala teď. :)

Minulý týden se táhnul úplně neskutečně! Když se v pátek mezi dveřma ukázala Kate,
nemohla sem bejt šťastnější.  Popadla jsem tašky a jelo se.
Cesta do Nashville trvala asi 3 a půl hodiny a na nějaký památky či cosi bylo už pozdě,
takže jsme jen vyzkoušeli zase novou restauraci. Měla neskutečný kouzlo.
Jako ze starýho Americkýho filmu. Na každym stole byl kyblík s burákama
a skořápky od nich pokrývaly téměř celou podlahu. Prej se to tak dělá.. :D
A pak jsme museli vyzkoušet věc zvanou MoonShine, kterou pajcujou
domorodci někde pod pultem a nemůžou to ani stáčet do lahví, takže to
bylo v zavařovačce...ale prodvaj to normálně v obchodě, takže je to legální! :D
No co Vám budu nalhávat, byl to hnus! :D Smrdělo to jak špatná
Tequilla a chutnalo...no...no nechutnalo! :D



V sobotu ráno jsme se po snídani vydali do centra a jelikož pršelo, nějaký
parky a památníky nepřipadaly moc v úvahu. Nakonec teda vyhrálo country muzeum. :)










Některý fotky jsou moje, ale pak už mě začal štvát ten dav uvnitř, tak jsem foťák schovala a kochala se.



















Zlatej klavír









Pak jsme šli na oběd v ulici, který řikaj Broadway Nashvillu.


No a jelikož víkend je zatraceně krátká doba, bylo na čase se přesunout.
Druhá zastávka - Chattanooga. Takže další dvě hodiny v autě.
A to tady ještě nic neni no. :)

Měli jsme štěstí a v neděli bylo krásně. Sluníčko, teplo...
Chtěli jsme vidět dvě místa. Ruby Falls a Rock City. A obojí vyšlo! Uuuu.

Takže Ruby Falls.
Výtahem nás svezli asi 250 stop pod zem a hodinu jsme pochodovali úzkejma uličkama,
než jsme došli do jeskyně, kde konečně čekal ten úžasnej vodopád, pojmenovanej podle
ženy toho, co tohle všechno začal budovat. Bylo to nádherný!













<3




Tohle je úžasný!


Když jsme pak konečně zase viděli denní světlo, bylo to docela osvobozující.
Ne že by mi stísněný prostory vadily, ale...

Rock City bylo vzdlený pár minut autem a než se dostanete k fotkám, musim říct,
že to tam bylo naprosto kouzelný! Obrovský, to zaprvý a v některejch úsecích byla
slyšet hudba jak z Pána prstenů a připadala jsem si jak v Hobití vesnici.
















Pak jsme se konečně dostali na místo zvaný Eagle´s Nest, kde je neskutečnej výhled na 7 států!











<3 Mmmm rozkošný!


Pro tohle místo je RC známý!


Zrcadlo zrcadlo...
 Velká část parku je věnovaná dětem a hlavně týhle pohádce.

Pak jsme objevili jeskyni, která má po zdech krystaly a na stropě korály. A když
procházíte uličkou, po obou stranách byly..jakoby výklenky a v každym z nich
scéna ze známý pohádky. A všechno bylo osvětlený UV světlem, takže barvy zářily
a i když to na fotkách díky blesku vypadá docela příšerně, ve skutečnosti to bylo fakt pěkný.








No... a to by bylo. Uteklo to neskutečně rychle. A já pokaždý když postnu takovejhle
článek, tak si pak vzpomenu na 10 věcí, který jsem chtěla napsat, ale zapomněla a už jsem
líná to předělávat a podobně. Ale beru to zase tak, že ty kecy okolo moc nikoho
nezajímaj a je to hlavně o fotkách, takže to tak nevadí. :)

1 komentář: