úterý 10. června 2014

Zůstávám?

Dneska z toho ne tak super soudku.

V první řadě chci poděkovat všem, kteří se vyjádřili k mojí "na prd situaci". Takže Vám
 teď můžu říct, jak to se mnou vypadá. Rozhodla jsem se. Rozhodla jsem se, že zůstanu. Ale!
Přišlo něco, co jsem nečekala. Moje HF si mě v pátek vzala na kobereček a oznámili mi,
že si nemůžou dovolit pokračovat v programu, což znamená že další Au Pair už mít nebudou,
protože na to nemaj peníze. Což znamená, že sem na příští rok bez rodiny.

Já ale teď odjet nechci. Nemůžu.
Napsala jsem svojí koordinátorce, jestli mi pomůže. Ona mi řekla, ať napíšu novej dopis
pro Host rodinu. Tak jsem ze sebe dostala to nejlepší, poslala jí to a ona to prý pošle
rodinám co má v seznamu a poprosí je, aby to rozeslali zase dál svým známým. Problém
je ten, že v naší agentuře obecně je málo rodin. Hodně málo. A agenturu změnit nemůžu,
takže musim doufat. Mimo to procházim všechny možný AP portály a už se psychicky
připravuju na to, začít děsit maminky na dětských hřištích. Udělam všechno proto, abych
tu mohla zůstat. Ale pokud se to nepovede, holt si znovu otevřu profil v passportu a budu 
ekat na rodinu odkudkoliv. Co se má stát se stane... Tak jako tak, si chci moje poslední "jistý"
měsíce užít na plno! :)

Do dovolený zbývá 3,5 pracovních dní! Juch! Utíká to rychle. Plus jako bonus, po tom co
byl HD nějakou dobu doma zase pracuje, a všichni víme, že je prostě takový lepší nemít
nikoho za zadkem. :)

* Postřeh: V českých reklamách, srovnávají vždycky jejich nejlepší výrobek s jiným, ale
vždy "bězným", "obyčejným" či "nejmenovaným"! :D Tady...na férovku udělají reklamu
na novej Kindle a totalně u toho pohaněj IPad. Stejně tak jsem teď viděla reklamu na
nějaký kuchyňský utěrky papírový, kde Sparkle víla haní Bounty vedle v regálu!
Neserou se s tim! :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat