pondělí 23. června 2014

Jamaica!


Ano, jsem zpět. Ne, nejsem z toho ani trošku nadšená.

Tohle byla rozhodně jedna z nejlepších dovolených v mém životě! Bylo to prostě perfektní!

Už v pátek večer mě HD odvezl k A. se všema věcma a o půlnoci ze soboty na neděli jsme vyrazili do Miami. Střídali jsme se v řízení po 3 hodinách a jelikož cesta tam je víceméně 11 hodin rovně po dálnici, bylo to víc v pohodě než jsem čekala. Kolem 11 dopoledne jsme teda dojeli na parkoviště, kde auto čekalo celý týden a odtamtud nás shuttle odvezl přímo k lodi.

Miami Heat stadion


V momentě kdy bylo všechno zařízený a my nastoupili na loď, opadl ze mě veškerej stres a já
věděla že na pár dní bude všechno jenom dobrý!
Loď samotná musim říct vypadala starší, než ta na který jsme byly a Denčou v únoru, ale náš pokoj byl hezčí. Než nám donesli kufry, šli jsme všechno prozkoumat a z každýho místa byla cítit neskutečná pohoda!

Miami






První den jsme strávili na moři. Takže jsme si ráno přispali, pak si dali obří snídani (ono vůbec zmiňovat se o tom jídle tam to by zase vydalo na samostatnej článek) a pak se šli vyvalit na palubu a chytat bronz (čti spáleniny). Viděli jsme pobřeží Cuby, kolem který jsme pluli. Jo a ten den byl asi jedinej kdy jsme nepili...pokud nepočítam pivo. 

Je to vidět hodně špatně, ale je to tam.

Druhý den ráno loď zakotvila na Jamaice..uuuu.






Nebylo to přímo na pláži, ale jakoby ve městě, tak že se půjdeme projít. No...asi po 5 minutách už jsem toho měla dost. Padesátosum lidí nám nabídlo taxíka, každých 10 kroků nás někdo zastavil a cpal nám různý tours a excursions...a všichni byli celkem neodbytný...takže to mi dojem z tak skvělýho místa trošku zkazilo. No ale když jsme minuli všechny tyhle lidi, našli obchod s alkoholem, dostali se na pláž a pili Jamaiskej rum s colou z kokosu, bylo všechno hned růžověší.
























Všichni byli "Ya Man!" a "No Problem!" Tak jsme prostě relaxovali a když byl čas vrátit se na palubu, bylo to tak akorát utýct před sluníčkem. Asi nemusim popisovat jak jsem následující 3 dny trpěla se plálenejma zádama. Největší dobrodružství nás ten den ale teprve čekalo, propašovat litr bílýho rumu v láhvích na vodu zpět na loď! :D Mission accomplished! :D




Pokračování příště..

Žádné komentáře:

Okomentovat