pondělí 28. července 2014

Druhá a třetí rodina


Ve čtvrtek večer jsem skypovala s Michigan. Viděla jsem celou rodinu a byli hrozně milý. Vtipný, kluci krásný, ale necejtila jsem, že je to ono a hlavně jsem se tak nějak nemohla přinutit říct jo první rodině, třetí den v matching, tak daleko, když mam pořád ještě měsíc a půl a šanci najít někoho blíž. Tak jsem byla upřímná a všechno jí řekla. Chápala to a když jsme domluvily, napsala mi HM mail že moc děkuje za hovor i za upřímnost a že muj profil teda pustí, ať mě můžou vidět jiní a že přeje hodně štěstí. Musim říct že měla fakt skvělej přístup!:)

Druhý den ráno se mi v profilu objevila rodina nová. Když jsem viděla že jsou z Atlanty, málem to se mnou seklo. Pár sekund nato se to ale stalo znova, když jsem zjitila kdo to je! Rodina z který nejedna AP utekla. O jejich hm jsem neslyšela jedinou dobrou věc, zato milion špatných. Chtěla se ale sejít a já souhlasila. Takže jsme se v sobotu ráno sešly ve Starbucks a musim říct, že nevědět co já vim, přišla by mi uplně v pohodě....No ale řekla jsem jí všechno. Že vim že svojí minulou AP nazvala bitch, že jinou vykopla na ulici, že si z nich dělá otroky....ještě ten den mi volala koo a hodinu jsme se o tom bavily. No nebudu vypisovat o čem všem, ale i když prostě...nic nechci víc než zůstat v Atlantě, tak ne za tu cenu že budu trpět.

Včera ráno přišel další email, rodina z NY, čtyři děti, čtyři kluci. Jeden 6 let a pak desetiměsíční trojčata...no asi nemusim vysvětlovat že to neklaplo. Slušně jsem jí napsala že si nemyslim že bych to zvládla a že věřim, že jsou tu mnohem zkušenější holky, co jim můžou nabídnout lepší servis. Sepsala jsem jí fakt krásnej email ale ani neodepsala a zmizela...takže asi tak.

Můj profil je teda opět přístupnej a čekam kdo se ozve dál. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat