čtvrtek 24. července 2014

První rodina


Po včerejšim panickym záchvatu, že se mi nikdo neozve a pojedu domu, se mi dneska v profilu objevila rodina a HM mi hned napsala i email. Že viděli moje video a rádi by si se mnou zavolali. Hned jsem jí teda odepsala že jo, a že mi vyhovujou všechny termíny který navrhla. První je dneska večer a pořád čekam na její odpověď, tak uvidíme.

Rodina žije v Birmingham, Michigan. Když jsem poprvý viděla Birmingham, napadla mě okamžitě Alabama, což bych skákala do vzduchu samozřejmě, ale tak...Mají tři kluky. Devět, sedum a tři roky. Podle fotek vypadají hrozně sympaticky.



Ale...když jsem se koukala kde to město je, viděla jsem kousíček od toho Detroit. A vzpomněla jsem si na Míšu, která je taky v matching a nedávno psala na skupině něco o rodině od Detroit. Tak jsem si našla její post a samozřejmě je to ta samá rodina - s tím, jak jich je v týhle nejúžasnější agentuře málo to nebylo tak těžký tipnout. No a předpokládala jsem, že je Míša odmítla když píšou mně. Ale opak je pravdou. Je s nima prý pořád v kontaktu, měli už dva skype hovory a HD jí prý slibuje hory doly. Jak jí už zařizuje pokoj a podobně...takže...nevím úplně co si o tom myslet. Další věc co mě úplně nenadchla je, že HD pracuje z domu, auto by prý s AP sharovali, ale víme jak to dopadlo tady a zároveň AP nikdy předtím neměli...a po deseti měsících zkušeností s tímhle vím, že v některých věcech je to fajn, ale nevýhod to přináší trošičku víc.
Takže jim dam určitě šanci, zavoláme si, ale necítím, že to je to do čeho bych měla jít. Bohužel v mé situaci si  moc vybírat nemůžu. Navíc chtějí AP už od 25.8, což by znamenalo že tu budu mít poslední měsíc...a já prostě nejsem připravená odejít. Ano, na 99% budu muset, ale nejsem ready si to připustit.

Samozřejmě Vám dám vědět hned po našem interview.
Zatím se mějte krásně! :)


1 komentář: