úterý 22. července 2014

Je to tady!


KONEČNĚ!

Stálo mě to ale dost nervů! Jak jsem minule říkala, dneska mi měli otevřít můj passport. Tak já nadšená, že už budu mít tenhle stress z krku, ale... překvapení - nestalo se! Tak píšu svojí koordinátorce, jestli jako ví co se děje a proč mi to neotevřeli a kdy to udělaj. Ta mě odkázala na jinou ženskou - opět - tak jsem napsala jí. Odpověděla ať jí zavolam. No tak já volam...."zvedne" to hlasovka...no já už začínala bejt zase otrávená! Našla jsem si teda jiný číslo a doptala se k ní. No a tam to začalo být ještě lepší!
Krásně mi vysvětlila, že jako neni asi uplně nejlepší nápad můj profil otevřít pro všechny rodiny, že bude lepší, když mi oni budou do profilu dávat ty rodiny, který by pro mě mohly bejt dobrý...wtf?!
To, že ani nevěděla od kdy jsem available ani kam chci nezmiňuju....ale hlavně že oni vědí líp. Tak jsem jí teda řekla že ne, že je mi jedno že mi bude někdo blokovat profil, ale že si to chci koordinovat sama. Takže nevěřim tomu, ale dneska večer mi ho zpřístupnili pro rodiny! Hurá sláva a tak dále. Teď mi držte palce ať se ozývají.

Pro Extension jsem natočila nový video, napsala novej "Dear Host Family" letter a přidala fotky z tohohle roku. Plus jsem si teda v přihlášce zaškrtla, že nechci do rodiny kde jeden (nedejbože oba) rodiče pracují z domu! To už teda ne! Nikdy! :D

Hned jak budu mít nějaké novinky, samozřejmě se ozvu.

Pohledy....ne, ještě pořád jsem je neposlala. Díky úžasnýmu prodlužujícímu poplatu teď dostávam jen 95 dolarů týdně. Deset z toho jde na pojištění, 20 na benzín a z toho zbytku přežívam týden. Ano, v Čechách bych asi neměla problém, tady jsou ceny základních věcí trošku jinde...

Mějte se krásně! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat