čtvrtek 17. července 2014

Stone Mountain Laser Show


To bylo tak hezký!
Na posledních pár minut jsme park stihli za světla a určitě se tam chci podívat ještě jednou a vyšlápnout až nahoru. Musí to bejt skvělej výhled.
Na louku před monumentem jsme si rozložili deku, stejně jako dalších milion lidí. Teda... ta show je každej den a pokud je vždycky takhle narváno tak to potěš teda. Asi to dost nese! :D

Fotky v tomhle článku nejsou moje. Něco jsem nafotila, ale nevypadá to takhle hezky. Tak ať máte lepší představu.




Koukala jsem že na YT můžete najít spoustu videí, tak kdo chce, může show vidět taky. :)

Některý části se mi líbily víc, některý míň, ale když se na konci objevila Americká vlajka s nápisem "Please Rise", všichni vstali, začala hrát hymna a na hoře se promítaly obrázky z Americký historie, i slza mi ukápla...bylo to strašně silný, vidět jak jsou všichni tady na svojí zemi hrdý.

Žádné komentáře:

Okomentovat