středa 16. července 2014

Novinky


Nevim jak začít. Nevim ani dokonce jestli jsou to dobrý nebo špatný zprávy. Teoreticky zatim nejsou žádný, ale poslední týdny nejsou žádný terno.
Počítala jsem s tim, že muj profil se otevře koncem června...no pořád to neni. 
Nejdřív ten blbej certifikát ze školy, pak poplatek, a když je konečně všechno zařízený, koo mi oznámí, že to může trvat i měsíc, než Department of State potvrdí agentuře že je všechno ok a můžou mi otevřít profil. No to to se mnou málem zase seklo! No tak samozřejmě jsem jí řekla co si myslim a ona teda napsala pár e-mailů a předevčírem mi řekla, že mi passport otevřou příští pondělí. Halelujah ty vole!
Ještě mam prý ale v pátek zavolat nějaký ženský a ona by mi snad měla pomoc s hledánim. Jakože třeba jí řeknu kam bych chtěla a ona mi dá kontakty na různý lidi tam atd.

Na mně je teď natočit o víkendu nový video a nahrát další fotky- s dětma z tohohle roku. No a pak čekat a doufat! Včera jsem přemejšlela nad tim, že jako...pokud já se budu stěhovat někam daleko = někam kam se nedá dojet autem, nemam tušení co udělam se svejma věcma! Oblečení a boty je jedna věc, ale mam krabice na všechny svoje blbosti, spoustu dekorací v pokoji, stojánky na šperky, lampu, longboard...nevim prostě. Koukala jsem na stránky pošty na ceny balíků a to jako nechceš.

Přála bych si vědět kde budu za dva měsíce (skoro), ale taky se toho fakt bojim!
Každopádně Vás budu informovat.

Dneska jdeme s A. na Laser Show na Stone Mountain, tak budu fotit a pak napíšu další článek. :)

Mějte se krásně!


Žádné komentáře:

Okomentovat