pondělí 7. července 2014

Den nezávislosti


Tentokrát bude článek bez fotek, protože jsem nechtěla bejt "ta divná holka co si všechno fotí", ale užila jsem si narozeniny Ameriky pěkně stylově.


Kamarád jednoho z A. bráchů nás pozval k sobě na party. Bydlí dvě minuty pěšky od jezera. Poprvé jsem hrála opravdovej beerpong, tak jak má bejt a ne podle našeho stylu, že si piješ co chceš a jak chceš. Třikrát jsme vyhráli, ale piva jsem stejně měla víc než bylo potřeba. Po pár hrách jsme se vydali k jezeru a asi hodinku byli tam. Lidí se sešlo kolem dvaceti, a bylo to hrozně fajn. :)
Pak jsme se vrátili zpět a po setmění začali s ohňostrojem, pro kterej kluci jeli až do Severní Karolíny, protože tady se to koupit nedá. Ale vybrali teda dobře! Všichni jsme stáli na zahradě, řvali Happy Birthday Amerika a zase jednou bylo všechno skvělý! O půlnoci nám dovezli pizzu a když jsme se konečně dostali domu padla jsem za vlast!

Na konec se s Váma podělim o to, jak se všechno ostatní pěkně sere! Měla jsem si otevřít profil hned potom, co dodělam školu, což bylo 26.6 a rodiny mě měli od tý doby kontaktovat!
Nooo, jenže samozřejmě bych to nebyla já, aby se něco nepodělalo! Zaprvý mi ve škole blbě vytiskli certifikát a agentura mi ho nepřijala, takže sem si dneska jela pro novej. To mam teda z krku, ale druhý velmi příjemný překvapení. Když jsem odeslala požadavek, dozvěděla jsem se, že pokud chci prodloužit, musim zaplatit úžasných 375 dolarů! Takže moje koordinátorka do mě o prodloužení hustí měsíce, ale tohle mi ani jednou neřekla? Super... a samozřejmě že teď ty peníze nemam, takže musim čekat, než si ten blbej passport budu moc otevřít, čímž ztrácim čas kterýho zas tolik nemam. Tak mi držte palec, ať je to co nejdřív vyřešený! :)

1 komentář:

  1. Tak to bych jí asi jednu střelila, že se ti o těch penězích nezmínila. :/ Držim pěsti!

    OdpovědětVymazat