středa 25. června 2014

Viva la Mexico!!!


Protože mam Legoláska ráda, tak to teda sepíšu, i když je po půlnoci a já ráno vstávam...

Poslední zastávkou bylo Mexico! Definitivně nejkrásnější místo ze všech! Nečekala jsem to, ale podívejte se...












Od přístavu jsme se vydali zase kolem pobřeží, najít si bar kde ochutnáme pravou mexickou tequilu. Na cestu bylo ale potřeba posilnit se místním pivem.





Pro Marušku

Našli jsme si krásnej bar s vlastní mini plážičkou, roztomilejma schodama do oceánu, výbornou margaritou a tequilou sunrise a taky jsme ochutnaly pravý guacamole.
Málem jsem dostala infarkt když se vedle mě vynořil potápěč, kopla jsem kotníkem do korálu, takže jsem si ho trošičku...pochroumala.. :D , ale bylo to prostě tak skvělý, že...čert to vem!




Jelikož jsme museli být zpět až o půlnoci, vrátili jsme se na loď na večeři a pak šli ještě ven. Takže další fotky jsou z cesty zpět a pak z večera. :) 





Jo a všude bylo spooousta brouků! <3 







Jo a musela jsem si vyfotit jako štreku jsme chodili ke kajutě pořád. Ale napadlo mě to skoro v půlce a byla jsem líná vracet se zpět. :D

Další den byl opět celý na moři. Původní plán byl jít si opálit nohy na palubu...no nakonec jsme viděli asi 4 filmy s lehkou kocovinou.. :D A pak mě smích přešel...jelikož v sobotu ráno jsme připluli do Miami a tím i zpět do reality. Na imigračnim jsem si vybrala usměvavého pána, ale jen co viděl moje papíry smích ho přešel a přišel výslech! Ale tak rychlovka a pustili mě zpět. :) A pak nás čekalo dalších 11 hodin řízení. Samozřejmě to utíkalo pomaleji, protože už nebylo na co se těšit...

Miami Street Art

Ještěrky mají všude!
 Dneska jsem připravila pohledy k odeslání, ale známky koupim až příští týden, takže si musíte počkat. :)


Dlouho jsem neukázala mojí rozšiřující se sbírku...
No a to je pro tentokrát všechno...Já pořád nemůžu uvěřit, že se mi moje sny opravdu plní. Tak strašně moc jsem si přála cestovat (ano vim jak moc v rozporu je to s mojí touhou neopustit Atlantu) a ono se to děje! Je to skvělý! 

Mějte se krásně! :)

2 komentáře: