úterý 5. srpna 2014

Pátá rodina


Pardon, zase nepíšu, ale já se k tomu prostě nemůžu dokopat. Minulý týden jsme byly na úžasnym koncertě Fall Out Boy, Paramore a New Politics<3 a já o tom fakt chci napsat článek, ale jsem strašně líná! Takže časem.. :D

Nejdůležitější informace. Neuvěřitelné se stalo skutečným a já včera odeslala pohledy z Mexica, Jamaiky a Grand Cayman. Wohoooo, měsíc a půl pozdě... ale přece. :D Taky jsem posílala první balík domu našim a na poště tak strávila hodinu, bylo to moc fajn! :D

Ale teď k těm rodinám. Čtvrtou jsem po skypu taktně odmítla. Nebyli špatní, ale taky to nebylo úplně ono. Vlastně to bylo tak, že oni opustili muj profil, tak jsem si řikala Ok, nemusim to řešit...jenže pak mě začala bombardovat mailama a sms a....ne prostě. To nechceš. No a včera už jsem byla nervózní, že se nikdo týden neozval, a před pár minutama to přišlo.
Rodina je z Colorada, předměstí Denver v podstatě. Mají tři holky, 13,12,8...to se mi líbí. Mamka je Japonka, táta Žid, měli už několik AP a podle profilu se mi dost líbí. Napsala jsem jim, tak uvidíme.
Colorado je v západní půlce USA a tak bych to měla blíž=levnější do Vegas, Cali i na Hawaii. Pořád platí že se mi odsud nechce, ale už jsem se s tím tak nějak smířila a...co se dá dělat. :) Kde něco končí, něco jiného začíná a další adventures čekají.

Mějte se krásně! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat