pondělí 11. srpna 2014

Fall Out Boy, Paramore, New Politics + Oddball Comedy and Curiosity Festival


Ano, o pouhý týden a 3/4 jsem konečně překonala svoji lenost a píšu slíbený článek.

Lístky na tenhle koncert Monument Tour jsme si s Niki a Álou koupily už v lednu. Takže čekání bylo celkem nekonečný. Den předem jsme zjistily, že koncert neni v apmhitheater 10 minut od našeho baráku, ale až dole pod Atlantou, takže hodinu cesty při dobrym provozu. No nakonec jsme tam jely přes hodinu a půl od Niki, která bydlí o 25 minut níž ještě. Holt to bylo v hodinu kdy je traffic na pěst. Stihly jsme tak jen pár songů od NP :(, ale samozřejmě zbytek byl skvělej.

Aaron´s Amphitheater vypadá takto a vůbec všechny fotky, mam tentokrát z internetu, protože jsem žádnej zázrak nenafotila.


Hayley Williams


FOB

No a včera, jsme s A., jeho bráchou a pár kamarádama vyrazili shodou okolnosí na stejný místo na Stand Up Comedy. Aby jsme to zase měli zajímavý, na dálnici byla velká nehoda (ženská ukradla policejní auto a nabourala s nim pár dalších....welcome to Atlanta), takže jsme strávili asi hodinu v koloně a i po prvotních nadávkách jsme udělali to co ostatní otočili se a vyjeli nájezd na dálnici v protisměru abychom unikli. Netušim jak dlouho tam ty lidi pak ještě stáli.
Vedro bylo k padnutí, na pivo jsme stáli ve frontě asi 40 minut, ale když jsme pak konečně našli dobrý místo ve stínu, a show začala, bylo to super. :)
Hlavní důvod proč jsemdo toho šla já byl muj oblíbený Aziz Ansari. 

https://www.youtube.com/watch?v=waCF81HdKAA


Jsem si jistá že se videa všech dají najít na yt když budete chtít.

Domu jsem se dostala v půl 12, padla za vlast a ráno vstávala v 7, protože dneska je první den školy.
Takže nám začíná zase stará rutina.

Co se týče rodiny z Denver tak ti si mě odebrali bez odpovědi. Dobrá zpráva ale je, že Koo semnou mluvila o dvou rodinách, tak možná by to mohl vyjít. Uvidíme.

Mějte se krásně! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat