středa 13. srpna 2014

Zázraky se dějí


Pořád tomu nemůžu uvěřit, ale...včera večer jsem matchla s novou rodinou!
Přišlo to jak rána z čistýho nebe. V pondělí ráno mi volala koo, že pro mě má perfektní rodinu! AP co k nim minulý týden přijela neumí řídit, nabourala auto když vyjížděla z garáže a jelikož mezi hlavní povinnosti patří vození dětí, nemůže zůstat. Cara jim teda řekla o mně, oni měli zájem, včera jsem k nim jela na interview a rozuměly jsme si s HM tak, že se v neděli stěhuju a v pondělí začínam pracovat. Stalo se to tak rychle že si to ani neuvědomuju pořádně asi.

Určitě si řikáte že je to brzo a jak je to možný. Moje současná rodina má zařízenou školku pro Olivii a afterschool activities pro Nicka, takže v podstatě jen čekali až odjedu. Nevadí jim teda že je to předčasně a dokonce se nabídli, že mi pomůžou se odstěhovat. Po formální stránce je to tak že jsem musela do rematch, takže poslední měsíc a kousek dodělam u nový rodiny a pak mi začne další rok teprve, takže pořád platí, že pro mě program končí 23. září 2015.

Rodina žije v nádhernym velkym baráku, v městě Marietta. Včera jsem tam jela 25 v tý nejhorší traffic, která kolem 6 hodiny je. Takže minimálně 5-10 minut jsem strávila tim, že jsem stála někde na světlech nebo v kolonách. K Niki to budu mít 20 minut, k A. 40, což je jen o malinko víc než do těď. Můžu dokonce chodit do stejný školy, kterou teď budu mít ještě blíž.

Budu se starat o 2 děti. Holčičku 4 roky a kluka 9 let. Oba jsou ve škole a pak mají ještě spoustu activit, takže budu i pracovat míň hodin. Ráno a pak až odpoledne. Mají auto pro AP, takže ho mam 24/7 k dispozici, s HM byla sranda a děti jsou roztomilý. Měla jsem zkrátka neuvěřitelný štěstí.

Dneska jsem si pomalu začala balit nějaký věci a ani to neni tak hrozný jak jsem čekala. Mam toho hodně, ale myslim že jedna cesta velkym autem bude v pohodě...snad. :D Možná dvě...každopádně jsem ráda že se nemusim ničeho zbavovat. Takže..když jsem přestala doufat, smířila se s tim, že se budu stěhovat někam na druhej konec států, se na mě usmálo neuvěřitelný štěstí! Odpracuju si tady teda ještě 3 dny a pak se pustim do novýho kolotoče. Věřim že první dny budou asi náročný, ale já to zvládnu! :)

Napiště mi prosím až vám dorazí pohledy. Už je to 8 dní..nejvyšší čas!
Mějte se krásně a těšte se na posty z nového prostředí. :)

5 komentářů: