pondělí 13. srpna 2018

Frontier Days v Cheyenne

Předminulou sobotu jsem měla volno a jelikož se snažím navštívit všech padesát států USA, vyrazila jsem na krátký výlet do Wyomingu. Cheyenne je hlavní město , které mám od domu necelé dvě hodiny. Bylo krásně a zároveň tam probíhal jeden z největších festivalů vůbec. Pouť, rodeo, koncerty... naprosto boží. Bohužel to taky znamenalo, že se sjeli návštěvníci z celých států, takže provoz a parkování byla naprostá katastrofa. :) Po cestě jsem narazila na základnu Air force, ale měli dost odstrašující zabezpečení, tak jsem rychle udělala pár fotek a odjela pryč, než ke mně stihnul doběhnout týpek od ochranky.


Jako první jsem zakotvila u místního muzea a po krátké prohlídce se vydala k "Big Boy Steam Engine", odstavené parní lokomotivě, která teď slouží jako atrakce v jednom z parků.






Pak jsem sebrala síly a vydala se na festival samotný. Parkování jsem našla zhruba 25 minut pěšky od vchodu, ale milý pán v golfovém vozíku mě po cestě nabral a odvezl až k místu kde prodávají lístky. Jelikož rodeo není nic pro mě, zaplatila jsem si vstup na pouť a sekci s obchody. Wyoming je neuvěřitelně "kovbojský" stát, takže kůže, kožešiny, klobouky a kovbojské boty byly uplně všude! Ta atmosféra byla opravdu k nezaplacení.









Posledním místem které jsem nemoha vynechat bylo Cheyenne Depot - centrum města s mini výstavou, spoustou původních obchodů, vintage marketů, lokálním jídlem a informančím centrem.












Při návratu k autu jsem narazila na mini lokální pivovar s naprosto úžasnýma lidma a ještě lepším pivem. Byla to skvělá sobota. Po dlouhé době jsem někde byla sama a připomněla si, jak fajn to občas je. Nebojte se cestovat na vlastní pěst. :)



1 komentář: