úterý 7. srpna 2018

Prohlídka pivovaru a tubing

Pár týdnů zpět (já vim, sem strašná s tim psanim) za mnou do Golden přijela slovenská au pairka a společně jsme daly dvě z největších atrakcí u nás ve městě. Začaly jsme sjížděním...um..."creek"...potok? malá řeka? horský pramen? :D na duších, což je podobné jako o čem jsem psala minule, ale stokrát akčnější. Pět minut chůze od domu mám půjčovnu nejen nafukovacích duší samotných, ale i všeho možného i nemožného vybavení, od záchranné vesty, přes boty do vody k nepromokavým obalům na telefony. Jelikož já jsem si svůj nechala v autě, nemám fotky, ale najdu Vám nějaké online, protože to stojí za to vidět :) Každá jsme si zaplatila pronájem na celý den za dvacet dolarů a šlo se.




Dojít na začátek trvá zhruba 15-20 minut, a přestože jsem to ušla jen dva a půlkrát, odnesla jsem si jako suvenýr šílené puchýře na chodidlech, protože rozpálený asfalt, kamínky a písek nejsou úplně ideální. (Příště si pořídím sandále které mi nebude líto ve vodě zničit.) Cesta po řece dolů za to ale rozhodně stála. V některých místech je klidná, jinde hrozí převrácení každých 30 sekund. Což se mi samozrějme povedlo a přestože (možná spíš protože) je tam vody sotva po pas, jsem se celkem omlátila o kameny když me proud motal pod vodou. Ale nic drastickýho.

Po několika hodinách na sluníčku a ve vodě jsem jí vzala do mého nejoblíbenějsího podniku na oběd - Bob's Atomic Burgers. Naprosto kouzená místní burgrárna, malá, lokální, s výborným quinoa burgerem a ještě lepšíma hranolkama ze sladkých brambor.


Před zavíračkou jsme chtěly ještě stihnout Coors Brewery Tour. Coors je celkem populární ( ne zrovna dobrý podle mého názoru) pivo, které zná v Americe každý a pochází právě z Golden, kde se podle slov průvodce nachází největší pivovar na světě (vynechávam jedno důležitý slovo v tom popisu, ale nemůžu si vzpomenout).















Prohlídka sama o sobě je zadarmo a končí v místnosti plné stolků a barových židlí, kde můžete ochutnat tři piva podle vlastního výběru právě v rámci tour. Ze speciálního parkoviště Vás ale do pivovaru musí odvézt malý autobus a aby nebylo narváno, berou najednou asi 10 lidí. Takže než se vystojí fronta na daný bus, trvá to zhruba hodinu. Což bylo celkem brutální, protože bylo opravdu vedro k padnutí. Ale stálo to za to. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat