pátek 9. srpna 2013

Family no. 4 !


Už jsem se bála, že tento týden nic nepřijde, ale ráno mi otevření e-mailu udělalo
zase radost. =)

NY se bohužel už neozval - co taky čekat že. Mrzí mě to, ale nedá se nic dělat. Nová rodina
je z Roswell, 12 mil od Atlanty v Georgii (pro změnu=)). Absolutně mě uchvátil jejich
"Dear Au Pair" letter. Je vidět, že nad tím strávili opravdu hodně času a snažili se popsat úplně všechno. 


Děti kluk 5 let a holčička 1,5 roku. Jsou absolutně kouzelní a podle toho co píšou,
tak se je snažej vychovávat normálně. Malá už má prej dokonce nastavenej potty training
což teda to se divim i já.

Požádala sem je o skype, tak uvidíme co (a jestli vůbec) mi odepíšou. Ale každopádně mi
ten den se Satanem bude určitě utíkat rychleji s takovouhle náladou. A navíc je pátek, a on bude
v po a út u babičky, takže juchůůůů!

Mějte se krásně a já se ozvu hned jak se něco dozvím...

Žádné komentáře:

Okomentovat