středa 7. srpna 2013

New York - round 3 ...


Já vim že je mi souzenej prostě! Akorát ty rodiny to nechápou!

Dneska se mi přes GreatAuPair ozvala další rodina 30 minut od NYC. Městečko Merrick.
Mají dvě starší děti, 13 a 14 let, kluk a holka. Vypadají skvěle, asi jako ti první z Chicaga. HD
mi napsal, že jestli si myslim, že jsou pro mě dobrej Match (a že on si to prej obviously myslí),
ať jim odpovim na pár otázek. Takže jsem tak učinila (včetně toho že pojedu jen přes agenturu)
a čekam na odpověď.

Takový to úvodní představení psala jejich současná Au Pair a všechno znělo perfektně,
ale tak asi tam nenapíše že jsou to hovada když to po ní pak budou číst no..

První věc co je na pytel, je ta nejistota, jestli je to vůbec rodina a ne zas nějakej fake sráč, ale
tak to se zjistí hned jak couvaj od agentury. Druhá věc je ta, jestli se vůbec ozvou ještě, nebo
to bude jako se všema předchozíma co nenapsali ani "di do prdele".

Uvidíme...

Pro zajímavost, tady jsou komplet jeho otázky:

What would be the best starting date for you?
What would be the best ending date for you?
Would you prefer to go through an au pair agency or make
arrangements directly with us?
Do you have any strong fears? (water, insects, snakes etc.)?
Are you an organized person?
Are you on any medication regularly?
Other than your salary, a room and food, what do you expect us to pay for?
What salary are you looking for based on the part-time job we described?

Žádné komentáře:

Okomentovat