pátek 9. srpna 2013

Interview Request


No, světe div se. Nejen že odepsali, ale dokonce si vyžádali skype, takže zítra v 1 p.m. našeho
čase spolu budem volat. Bože, už teď jsem hrozně nervózní.. Psali fakt skvělý  věci a HM
je vážně příjemná. Vychválila mi angličtinu i dorty, čimž si samozřejmě šplhla že... 

Dneska jsem nad tím dost přemýšlela a...jediná věc, která mi zatim "vadí" je právě lokalita.
Ano já vim, všude se dokola opakuje, jak je důležitá rodina a ne stát. Já to vim, opravdu,
ale NY je NY prostě. Rozhodně to ale není fakt, podle kterého se budu řídit. Pokud bude
všechno perfektní, půjdu do toho.


Něco víc o nich. HM se jmenuje Kate, HD Richard, děti Nicholas a Olivia. Mají velkýho psa
a žádný kočky (díky, díky, díky!). Celkem dost jejich uvedených zájmů se shoduje s mýma
a když si to tak vezmu, možná nebude Atlanta tak špatná. Ale nic zatim neni jistý, takže na soudy
je brzo. Zítra hned napíšu jak to probíhalo. Jdu si připravit nějaký otázky ať nejsem za idiota,
protože jestli se už teď klepu nervozitou, nevim co budu dělat až to přijde! =D

Jen tak pro zajímavost, podívejte se co se stane, když si vygooglujete obrázky pro heslo "Roswell". =)

Žádné komentáře:

Okomentovat